videokeman mp3

Saturday 17 September 2011

UNLUCKY DAY


Ahhh,Superman kemana aku kemana. Baguskan? Superman busy,aku ni manalah tahu apa apa. Aku tahu sibuk nak text dengan Superman,sibuk suruh Superman call. Dapat ke? Dapat...........dalam mimpi jela Ell. Semalam dah betul kalau Superman call aku,memang yang ada Superman call. Tunggu punya tunggu,orang lain yang call. Acane? Aku pick up jela,potpetpotpet. Paling kurang ada jugaklah orang lain ingat aku,daripada aku yang asyik ingat Superman je en?


Seriuslah aku cerita,kalau Superman nak call aku malam ni memang tak dapatlah Jack. Phone aku dah rosak teruk,satu text atau call pun tak boleh dapat. Korang cer try text ataupun call,mesti Maxis kata phone aku off en? Masalahnya phone aku ni on je 24 jam,nampak sangat dah rosak teruk. Biarlah phone ni nak rosak ke jahanam ke,janji aku nak phone baru. Tak mintak lebih pun dengan mama,aku nak BalckBerry Torch je. Sumpah demand! Muehehehehe. Mana ada,aku mintak mama Nokia 3310 je.


Phone baru entah bila pula dapat en? Kalau dah jadi macam ni,baru gelabah Superman nak marah aku sebab aku tak reply text. Macam mana aku nak reply text sedangkan aku tak dapat apa apa text pun,acane tu? Pening kepala bila aku je kena fikir pasal benda ni,aku nak mintak tolong korang fikirkan pun macam pelik apa tak tahu. Sekarang ni aku dah takda phone jadi korang dengan Superman pandai pandailah nak caru sumber lain macam mana nak contact aku okay? Haa,lagi satu cerita. Salah satu rabbit aku dah mati,sedih tahu sedih? Take care Superman and have fun dekat Janda Baik tu.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.