videokeman mp3

Thursday 22 September 2011

WAITING



Kiranya sekarang ni semua benda aku kena tunggu eh? Yela,aku tunggu. Benda jadi berharga bila ditunggu,serius tak tipu. Sebelum ni phone aku rosak en en en? Berapa lama aku tunggu nak dapat tukar phone baru,3 tahun bero 3 tahun. Sekali tahun ni,haaa hambik kau! Phone depan mata,apa lagi en? Pakai jela. Tak payah tahulah phone apa,janji boleh call boleh text. Niat dihati memang nak guna BlackBerry tapi macam err erm err erm,cepat rosak. Lupakan jela eh? Nokia 3310 jugak terboik!


Superman entah terbang kemana,anggap aku ni apa? Maaflah,aku bukan hidup untuk kau je. Lambat sikit,bye bye. Banyak lagi benda yang aku nak kena fikir tapi lama lama ni dah okaylah sebab ramai yang dah pandai nak buat aku gelak gelak tak ingat dunia macam dulu. Sekarang ni kira aku dah kembali normal,takda fikir cintan cintun. Apa nak jadi,jadilah. Kalau tu jodoh aku,aku terimalah. Kerja Allah en? Aku bukan boleh senang senang nak tolak. Jodoh letak tepi,sekarang aku fokus TESL. Yeah,TESL!


Kau,pandai ambil hati aku en? Ada je benda kau nak buat aku gelak sampai tak ingat dunia. Aku suka cara kau layan aku,rasa dijaga sangat sangat. Terima kasih tau? Aku tahu kau dewa tapi satu hari ni salah sorang daripada kita akan jadi dewa dalam hati masing masing. Aku dah dapat rasa sikit sikit sekarang ni,harap benda yang berlanjutan okay? Amin.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.