videokeman mp3

Monday 15 August 2011

WE HYE THEN WE BYE



'Easy come. Easy go' - Grenade by Bruno Mars

Perangai kau tak nak lagi hjfbchj ke? Sikit lagi kau ni. Tahulah macam kita baru kenal ke apa entah tapi tak payahlah nak tunjuk yang tu kau tu hotstuff gila sampai kawan dengan aku setakat 1-2 hari lepas tu chow. Lazissssssssss ke kau nak chow macam tu je? Setakat kau ni,petik jari aku boleh datang yang lagi lazisssssssssss okay? Sedar diri sikit.

Nak kata aku terhegeh hegeh dekat kau,aku rasa takda. Takdakan? Kalau kau ada tu maknanya kau tengah mencerminkan diri kau sendiri sebab aku rasa kau yang terhegeh hegeh dekat aku. Aku bukan nak bajet aku hotstuff cuma ni kenyataan. Kau sendiri tahu aku ni memang kawan dengan kawan kawan kau,aku pernah lepak dengan kau pun sebab aku rapat dengan IE jrfbjeh tu. Kalau kau tak tegur aku dekat IM hari tu lepas tu tak ajak aku lepak,memang tak aku nak keluar dengan kau okay? Aku tengok muka kau aku dah tahu perangai kau macam mana. Coolkan? Okay,terima kasih.

Nak kata aku menyesal tu memang aku menyesal gila hjsbcuwehb,sumpah! Kalau aku tahu nak jadi macam ni,aku rasa aku tak kenal kau pun takpa. Perangai macam jhrbfjweh,serius aku tengah sakit hati ni. Aku takkan text/call/IM/wall kau sampai kau yang mulakan dulu. Kalau kau kata aku nak lupakan kau,sukahatilah. Kisah? Memang aku ego. Kenapa? Ada masalah? Go die baby go die.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.