videokeman mp3

Sunday 14 August 2011

I DON'T GIVE UP



Don't give up on me baby,these times are hard,they're making us crazy - For The First Time by The Script

Ingat kau,aku menangis. Ingat kali terakhir aku jumpa kau,aku menangis. Dah kenapa Ell? Kalau tak rindu,aku tak macam ni bodoh! Hbfhjebdaj bila entah nak habis seksaan ke ujian ke apa entah ni,tiba tiba je kau buat macam ni. Aku peliklah,aku mana biasa macam ni. Selalu aku berkepit je dengan kau walaupun dalam phone je,text 24 jam tak pernah tinggal. Sampai je bulan Ramadhan,terus kau buat seksaan baru. 

-NO xoxo
-NO ily
-NO imy
-NO iny
-NO texting
-NO phone call

Nok,korang rasa boleh hidup tak bila jadi macam ni? Mesti rasa terumbang ambing macam aku,serius. Sekarang ni aku rasa macam pelik pelik lagi tapi bolehlah terima keadaan ni cuma aku nak tahu sampai bila nak jadi macam ni. Aku tanya kau,memang takda jawapan. Kau kata aku banyak komplen,hjdbfjasb tak sukalah bukannya aku komplen! 

Kau kena bersyukur,kau dah buat seksaan macam ni dekat aku tapi aku takda sikit pun nak angkat kaki dari kau. Cool tak aku? Hehh,aku memang cool daripada kau. Kau gelabah sebab tu buat seksaan hjsdbdj ni. Tak nak benci kau,tak sampai hati sebab hati aku tak kering macam hati kau tu. Nak macam dululah AHF,pleaseeeeeeeeee :/ 

***No worry,I'll never give up on you so please don't give up on me.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.