videokeman mp3

Friday 12 August 2011

REMINISCING



The littlest things that take me there,I know it sounds lame but its so true,I know its not right it seems unfair,that thing are reminding me of you - Littlest Things by Lily Allen


Kau bodoh,bodoh tahu bodoh? Ergh! Nasiblah bulan Ramadhan,kalau tak dah lama aku mengamuk. Okay,tipu je sebab aku tak berani nak mengamuk dengan kau sebab sebab sebab aku tahu aku akan kalah. Yeah,loser kata kau tapi nampak hina theeeeeruk punya bila sebut loser. Mak tak suka! Kau tak nak tanya kenapa aku nak mengamuk ni? Tanyalah,please please please. Ceritanya macam ni tapi aku nak kau tukar default yang kau guna sekarang ni,gunalah default lain tak pun kau guna gambar siapa siapa yang kau rasa handsome. Tukar default kau,now! Aku serius ni.


Kau tak rasa bodoh ke bila guna default tu? Aku yang tengok ni pun rasa macam nak hfvcbhsdjcb jugaklah tapi aku tahan je,bulan Ramadhankan? Pendekkan ceritalah,kau tukar default tu jadi aku takdalah teringat kisah kisah lama. Faham tak? Kau tak faham,tolonglah fahamkan. Aku dah malas nak ingat lagilah,bila kau guna default tu aku rasa macam zaman dulu dulu pula. Masa kita ehem ehem dulu,cewah! Takda maknanya aku nak dekat kau balik cuma aku tak suka default tu,kbaijualroti.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.