videokeman mp3

Sunday 21 August 2011

CURSE CURSE,PLEASE GO AWAY



'Because you had a bad day,you're taking one down' - Bad Day by Daniel Powter

Ya Allah,dugaan apa yang aku terima 2 hari lepas ni? Aku tak sangka dugaan tu besar macam hfjbrjwh doh. Aku tak tahulah ni dugaan ke sumpahan ke karma ke blahblahblah tapi yang pasti benda ni kena dekat batang hidung aku sendiri. Tragislah bodoh! Iskkk,tsk tsk tsk. Memang benda dah jadi,dah 2 hari lepas pun tapi aku macam teringat ingat lagi. Sumpah aku terkejut lagi ni,mendalam efek benda ni. 

Bayangkanlah,aku tengah sibuk bersosial dengan kawan kawan aku tiba tiba terjumpa WC. Korang rasa? Terjumpa bukan dah plan nak jumpa. Masa nak terjumpa tu,boleh pula aku tengah berjalan seiring siap ketawa ketawa dengan HA. Tipulah kalau WC tak fikir apa apa yang negatif bila WC nampak aku dengan HA tengah ketawa ketawa siap jalan sama sama. Hjhjcebwj,iskkk.

Rungsinglah juga pasal WC nampak aku tu tapi tengah rungsing ni,boleh pula terserempak dengan A. Ya Allah,lagilah lemah lutut aku. Padahal sebelum tu aku dah nampak A dekat kolej,rasanya A memang handsome tiap tiap hari. Tu yang buat aku nak tengok muka A 24 jam,geeeeez mengarut mengarut. Dah terserempak A tu satu hal,lepas tu boleh pula bertembung mata ke mata. Astaga! Aku yang nak pengsan.

HA nak beli cap dekat Doll Store,aku pun temankan jela. Dalam kedai tu aku kehulur kehilir sebab panas,entah macam mana DJ boleh tegur aku. Sumpah demi Allah aku tak perasan langsung. Kalau aku tahu ataupun aku perasan DJ ada dalam Doll Store,memang aku tak jejak kaki dekat situ. Aku rasa nak mencarut je dekat diri sendiri sebab aku tak nak jumpa DJ lagi tapi terjumpa juga dekat Doll Store. 

Iskkk,sabar Ell sabar.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.