Tuesday, 21 June 2011

TRIBUTE




'What goes around comes back around (hey my baby). What goes around comes back around (hey my baby). What goes around comes back around (hey my baby). What goes around comes back around (hey my baby)'
Jyeahhh,ni hukum karma namanya. Kau boleh main main dengan orang lain tapi dengan aku,no way man! Kalau kau tak kena hari ni,kau kena pada masa akan datang. Takda pengecualian,kau tetap akan kena. Fahamkan? K,bagus.




'There was a time. I thought,that you did everything right. No lies,no wrong. Boy I, must've been outta my mind'
Mula mula indah je semuanya,taik hidung rasa masin pun aku kata rasa manis. Yela,baru bertatih nak bercinta balik semula,memang semua indah. 




'So when I think of the time that I almost loved you. You showed your ass and I saw the real you'
Maigod! Indah khabar dari rupa. Muka handsome tapi perangai,astaga macam taik. Taik tahu taik? Kau punya kata kata pujangga ala ala Romeo tu tak lebih seminggu,lepas tu kau terus blah. 1-2 kali boleh ah aku merayu,masuk 3-4 kali memang tak ah. Challow betteh!




'Thank God you blew it. Thank God I dodged the bullet. I'm so over you. So baby good lookin' out'
Memang aku bersyukur sebab tak sampai 2 minggu benda yang sebenar benarnya Allah dah tunjukkan. Aku pun tak tahu apa yang kau harapkan dalam perhubungan,mungkin hubungan yang ala ala Amarika ataupun perhubungan yang ala ala Romeo dan Juliet? Awh sorry dude,try again next time.




'I wanted you bad. I'm so through with it. Cuz honestly you turned out to be the best thing I never had. You turned out to be the best thing I never had. And I'm gon' always be the best thing you never had. I bet it sucks to be you right now'
Tipu ah ceritanya kalau kata kau bertepuk sebelah tangan sebab aku pun turut sama rasa apa yang kau rasa dan apa yang kau cuba sampaikan. Kau layan aku lebih baik daripada manusia manusia yang pernah layan aku sebelum ni,maksud aku cara kau jaga aku. K,tu memang terbaik. Bila dah jadi macam ni,aku rasa kau mesti tak senang duduk. Yela,karma beroo karma. Nak menyesal,sobs sobs sobs dah terlambat. Terima je k? Atototot,kesian.




'So sad,you're hurt. Boo hoo,oh did you expect me to care? You don't deserve my tears. I guess that's why they ain't there'
Kau sakit hati tak? Mesti sakit hati punya. Yela,kau blah aku sikit pun tak menangis. Bodoh ah kalau aku nak menangis,kau siapa sampai aku nak menangis? Kau sakit ah sorang sorang,aku dah boleh kembali tersenyum sebab aku rasa ada dengan takda kau hidup aku macam ni juga. So,kau tak bagi kesan yang mendalam pun. Pergi nangis sorang sorang,shuu!




'I know you want me back. It's time to face the facts. That I'm the one that's got away. Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life. Thank God I found the good in goodbye'
Terima kenyataan dan redha k? Allah je yang tahu apa yang terbaik untuk umat umatnya. Kalau kau nak aku balik,kau kena lalui apa yang aku lalui dulu,boleh? Baru adil. Aku rasa cool bila aku kata bye dan aku rasa puas. Tiba masanya,kau pula melalui benda yang sama. Goodluck!




R.I.P #AidilShafaritz

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.