videokeman mp3

Monday 20 June 2011

THE END





Aku kata kau bodoh,marah. Aku kata kau pandai,nampak sangat aku menipu diri aku sendiri. Ceritanya memang kau bodoh sebab perangai kau memang macam pukimakharamjadah. Kalau kau tahu aku tak secantik dengan apa yang kau boleh dapat pada masa akan datang,tolong jangan nak berlagak kau Romeo depan aku k? Serius,aku menyampah. Semuanya indah je mula mula tapi bila aku dah dapat tahu perangai kau yang sebenar benarnya baru aku rasa macam nak tikam kau dekat perut,biar mampus. Habis cerita,biar aku masuk penjara daripada aku sakit hati. 




Kau dah boleh simpan kata kata manis kau,ayat pujangga pelancau semua tu dalam boxer k? Peram sampai mampus. Aku doakan hidup kau takkan bahagia,bye.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.