Sunday, 19 June 2011

NEW HATERS IN NEW CHAPTER





1)Aku ada benci korang ke?
-Takda kot,korangkan 'kawan' aku. Tak baik benci membenci,berdoshew.

2)Aku ada kacau jentik biji korang ke? 
Rasanya,takda tapi tak tahu ah kalau ada orang lain yang jentik. Tangan aku bersih lagi.

3)Aku ada terambil stok stok boyfriend/skandal korang ke?
Kejap,aku nak fikir. Rasanya macam takda sebab aku tak buta lagi nak kenal mana satu boyfriend korang,mana satu skandal korang dan mana satu sugardaddy korang. Opsy!

4)Aku ada terminat dengan ex-boyfriend/ex-skandal korang ke?
Ada kot,tak salah aku rasa sebab ni semua cerita lama. Takda hak pun korang nak melenting.

5)Aku tak sedar diri ke?
Takkk,korang yang tak sedar diri sebenarnya.


Alahai,berubah ah k? Banyak lagi benda yang korang boleh buat daripada benci aku. Memang tak salah tapi aga kesian ah sebab aku tak sempat nak layan kebencian korang tu. Aku sibuk sangat sangat. Aku tak macam korang,banyak masa terluang sebab tu benci membenci dah jadi hobi. Yer dak? Sorry girls,I don't give a fuck.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.