videokeman mp3

Saturday 18 June 2011

FRIDAAAAAAAAAAAAY




Senangnya dalam hati,dapat beristeri dua. Ey salah! Senangnya dalam hati,dapat bertemu dia. Cewah! Gembiranyewww! Kenapa? Dapat jumpa #AidilShafaritz ah. Bila? Friday-Fridaay-Fridaaay,bak kata Rebecca Black. Dimana? KL-KL-Cosa-Nostra.




Tujuan utama aku pergi Kuala Lumpur bukan nak jumpa #AidilShafaritz,nak jumpa tu memang nak jumpa tapi ada tujuan utama yang lain. Aku nak pergi tengok apartment yang aku nak sewa masa aku study dekat KPTM Kuala Lumpur nanti. Cari punya cari,memang tak ah nak jumpakan? Serius,aku terus putus asa. Dari Cheras terus ke Bukit Bintang,awal awal lagi aku dah text #AidilShafaritz suruh tunggu depan Maybank Bukit Bintang. Ceritanya nanti senang terus ke Pavilion sebab tiket movie dah beli. Sampai je,pappp! Aku dah nampak muka #AidilShafaritz. Well,ni #NyonyaEll k? Dari Bukit Bintang ke Pavilion. Movie mula 0230pm,aku tengok tiket movie tu. Perghhh! Nak tahu movie apa? 3,2,1 Cinta. Serius aku terkejut sebab #AidilShafaritz kata nak tengok movie KL Gangster tapi tiket dekat tangan aku ni tiket movie 3,2,1 Cinta. Nahhh,apa apa je ah. Tak keshah pownnn! 0230pm terus masuk hall 2,pelik gila sebab takda orang langsung. Aku suruh #AidilShafaritz tanya betul ke hall tu,tanya punya tanya memang betul ah hall 2. Kdannng! 4 orang je dalam hall 2 tengok 3,2,1 Cinta. Bestkan? Serius best! Movie tu biasa je,yela aku pun jarang tengok movie Melayu so layan je ah. #AidilShafaritz dah 50-50. Kenapa? Ngantuk sebab tak tidur daripada semalam. Agak kesian ah tapi tapi tapi takkan aku nak suruh #AidilShafaritz tidur dalam movie,gawat gawat. Movie habis dalam 0400pm,#AidilShafaritz terus bawa pergi Mcd Bukit Bintang. Kenapa Mcd? Err sebab aku dah lama tak makan Mcd dan aku nak sangat sangat sangat makan Spicy Chicken McDeluxe sebab tu #AidilShafaritz bawa pergi makan dekat Mcd. Plan lepas makan memang nak pergi cari stud untuk piercing hidung #AidilShafaritz tapi kena tunggu #WawaZameri sampai sebab #AmeenSH nak pergi kerja so #AmeenSH suruh #WawaZameri lepak dengan aku. K,aku tak kisah pun. #WawaZameri sampai terus pergi Sungei Wang cari itu ini,dah jumpa lepak mamak kejap lepas tu aku terus balik dengan #WawaZameri.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.