videokeman mp3

Tuesday 14 June 2011

BANGBEY




#NyonyaEll is madly in love! #NyonyaEll is madly in love! #NyonyaEll is madly in love! Ahhhgain? Yes I am.




Siapa #BangBey? Adelehhh. K,#BangBey tu nama panggilan sebab ehem ehem ehem ehem ni suka pakai cap OBEY. Untunglerrr siapa tuan empunya badan yang bernama #AidilShafaritz,siap dapat nama gelaran daripada aku. Nampakkan cara permainan aku? Takda ah,aku baru lagi kenal #AidilShafaritz ni. Tak sampai seminggu aku agak sebab memang betul betul freshie ni. Mesti dalam hati korang bermonolog dalaman,'Apa ah minah ni,baru kenal dah sayang sayang. Belum jumpa,dah jumpa kena rogol baru tahu.' Bad-ass siapa yang bermonolog dalaman macam ni. K,aku tak kisah korang nak bermonolog dalaman ke bermonolog luaran ke yang penting aku tak hipokrit. Ingat senang ke #NyonyaEll nak ada rasa sayang dekat lelaki? Susah tawww!




Gembira tu memang tipu ah kalau aku kata takda,yela dah 24 jam pegang phone lepas tu tersengih sengih sorang diri macam kerang busuk. Tu tandanya apa ehh? Nak kata aku gila,no way man! Waras lagi ni. Aku rasa macam nak dengar lagu Dibius Cinta-Yursy KRU feat Melly Goeslow,auuum ngamngamchoy!  Nak kata aku SS (Syok Sendiri),tak kot sebab #AidilShafaritz macam melalui fasa yang sama macam aku je. Aku rasa ah,err kdang harap harap betul. Kalau tak,malu saya dibuatnya! Tak mungkin ah aku SS (Syok Sendiri) sebab cara #AidilShafaritz layan aku macam shweet-shangat-shangat. Texting tu jangan cerita ah,memang 24 jam dan dalam inbox aku memang penuh nama #AidilShafaritz. Tak cukup shweet? Memang ah sebab takkan aku texting je,mesti ah ada otp. Kalau boleh,memang nak otp 24 jam juga tapi #AidilShafaritz kerja lewww,#NyonyaEll kena faham #AidilShafaritz.




#AidilShafaritz: Amboi,reblog gambar laju je. Penuh wall ehh? I suka gambar yang I like tu.
#NyonyaEll: Gambar yang mana ehh?
#AidilShafaritz: Alaa,gambar yang gf pakai fullcap purple tu.
#NyonyaEll: Oh tahu tahu. Comelkan?
#AidilShafaritz: Untunglerrr orang ada bf/gf,boleh buat macam tu.
#NyonyaEll: Ehemmm.





#AidilShafaritz: Hello sayang,agak agak bila kota boleh couple?
#NyonyaEll: Err,you nak I masuk hospital pula ke? Haha.
#AidilShafaritz: Gurau tak boleh?
#NyonyaEll: Gurau pergi surau,haha.





#AidilShafaritz: You buat apa ni?
#NyonyaEll: Tengah tengok doktor,hehe.
#AidilShafaritz: Whoa! Gatal nampak.
#NyonyaEll: Alaa,gatal garu ah b. Wait,I wonder why guy name Aidil looking cute in my eyes. Err,doktor ni nama Aidil.
#AidilShafaritz: Really? But I tak cute mana pun sayang.

#NyonyaEll: Yuppp,he turn around and my eyes were straight to his nametag. Poppp! Aidil juga,haha. You're cute and I love your eyes and and and your tongue,hehe.
#AidilShafaritz: Thanks! Alaa,cute pun bukan ada gf.
#NyonyaEll: Thanks je? Nak upah,penat puji ni. Haha,wuek! You yang jual mahalkan? Haha.
#AidilShafaritz: I jual mahal dengan girl yang I rasa tak sesuai dengan I,tak boleh ke?
#NyonyaEll: Haha,dah ah jual mahal lepas tu cerewet pula. Nak kena lambung kewww?
#AidilShafaritz: Dengan you I tak jual mahalkan?
#NyonyaEll: Mana tahu esok,lusa,tulat,tahun depan ke. Haaa,macam mana? Haha.
#AidilShafaritz: Yelaa,mana tahu tak jadi ke.
#NyonyaEll: Tak jadi terus jual mahal ah? Kfine.
#AidilShafaritz: Jangan ah. Kalau juall mahal,tak bermakna ah harapan I selama kenal you.
#NyonyaEll: Haha,jangan berhenti berharap k?





Tunggu masa yang sheshuai,nanti korang semua boleh tolong jadi saksi dan cakap 'sah'. Awh,tak sabarnyewww!



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.