videokeman mp3

Saturday 4 June 2011

MY BAD AND I'M SORRY




Hidup aku memang tak sah kalau tak diselubungi rasa bersalah. Kadang kadang aku rasa bukan salah aku pun tapi aku tetap akan rasa bersalah. Kenapa ehh? Durr,#NyonyaEll memang pelik pelik. Serius ni,rasa bersalah masih lagi menyelubungi diriku. Cewah!




K,semalam #HaikalHaqimi call. Suka tu memang nombor 1 ah,hati gembira tidak terkata. Biasa ah Super Saver 1 jam,cerita itu ini siap ketawa ketawa. Memang gembira betul aku,heh kejap je. Orang tua tua ada cakap 'Jangan nak suka sangat,nanti menangis.' Terima kasih ah orang orang tua sebab buat pepatah tu. 




Aku pula jenis bercakap main lepas je,aku pernah pula fikir perasaan orang. Durr,bala bala. Aku tak perasan aku cakap apa dekat #HaikalHaqimi tapi apa yang aku cakap tu memang betul betul menusuk jiwa dan raga #HaikalHaqimi. Aku rasa ayat tu lebih kurang macam ni,




#NyonyaEll: Nak keluar? Keluar ah. Nak keluar pergi date ke. Nak keluar pergi club ke. Tak kisah pun.
#HaikalHaqimi: Kau memang suka buat apa sakit hatikan?




Terus end call. Durr,aku dah gelabah biawak. Aku try call balik tapi #HaikalHaqimi tekan busy. Ergh,fuck man fuck man! Dekat 10x aku call baru #HaikalHaqimi pick up,tu pun masing masing diam. Air mata aku dah meleleh macam air paip ni. #HaikalHaqimi kata,




#HaikalHaqimi: Aku dah tempered macam ni sampai sakit dada macam ni baru kau nak menangiskan? Kau tak pandai jaga aku masa aku tengah tempered macam ni. Kau tahu sakitkan hati aku,lepas tu menangis.
#NyonyaEll: Hmm,sorry. Jangan end call please!
#HaikalHaqimi: Dah ah,takpa.





Tengah bercakap,#HaikalHaqimi terus senyap. Aku masih lagi menangis sambil panggil nama #HaikalHaqimi banyak banyak kali tapi masih takda respon. Aku memang cukup cukup risau sebab aku yang buat #HaikalHaqimi sesak nafas,sakit dada etc. Sampai sekarang aku rasa bersalah,hmm. #HaikalHaqimi maafkan aku tak? Janji tak buat lagi.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.