Friday, 3 June 2011

LAUGH MY FUCKING ASS OFF



Muka #NyonyaEll macam #AdindaEvans? Maigod! Nak tergelak pun ada ni. Nak bengang double triple pun ada ni. Nak menangis? Heh,tu takda. K,sebenarnya aku tak tahu apa yang samanya muka aku dengan #AdindaEvans. Cerita serius ah,muka aku memang tak sama langsung dengan #AdindaEvans. Memang takkan sama sampai bila bila dan tak nak sama pun dengan muka #AdindaEvans. #NyonyaEll tu #NyonyaEll dan #AdindaEvans tu #AdindaEvans k? Takda unsur unsur pelanduk dua serupa ataupun pelanduk tiga serupa. Itew ta cukew lerr camneyh,hmm hmm hmm hmm.




Geez,karma karma karma! Nak tahu kenapa karma? Err sebab 2-3 hari ni aku menaip pasal #AdindaEvans je,haaa sekali terkena batang hidung sendiri. I'm sorry,kbye.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.