videokeman mp3

Thursday 2 June 2011

I NEED A RENTAL APARTMENT

Aku dah kesuntukan masa sebenarnya. Al maklum ah,27 Jun 2011 aku dah mendaftar sebagai salah seorang pelajar di Kolej Poly-Tech Mara (KPTM) cawangan Cheras. Setelah diselidik itu ini,hostel KPTM Cheras memerlukan bayaran sebanyak RM900 per semester. K,aku tahu memang mahal sangat sangat sangat. Mencekik darah! Mama dapat tahu pasal bayaran yang perlu dibayar untuk hostel KPTM Cheras per semester,mama terus memberi cadangan supaya aku menyewa apartment. Kenapa apartment? Sebab keselamatan tu terjamin. Hari ni dah 3 Jun 2011 dan aku masih zero pasal apartment yang aku nak menyewa ni. Bukan aku tak cari cuma aku terlalu sibuk menguruskan hal hal lain seperti menguruskan Chanel dan Prada lepas tu aku kena masak dekat rumah. Heh,sibukkan? Haa,sebab tu aku nak minta tolong follower/blogwalker/stalker sekalian untuk tolong carikan apartment untuk disewa. Tolong aku k? Muacks!




Type: APARTMENT UNTUK DISEWA
Area: CHERAS 
Monthly Rent: LESS THAN RM700
Furnished: FULLY FURNISHED/PARTIALLY FURNISHED
Facilities: 24 HOURS SECURITY,NEAR TO TRAIN STATION OR EASY TO GET PUBLIC TRANSPORT AND NEAR TO MINI MARKET OR SHOPLOTS
Bedrooms: 3
Bathroom: MINIMUM-1 , MAXIMUM-2




Kalau ada apa apa info,tolong tinggalkan jejak korang dekat komen postblog ni k? Tak pun,korang add je aku dekat Facebook. Search,Nyonya Ell II. Err,kalau aku lambat approve korang guna inisiatif lain. Contohnya,inbox aku. Awh,terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.