videokeman mp3

Thursday 2 June 2011

SHE ALREADY BOOKED HER PLACE IN HELL













Aku menghadap netbook 24 jam bukan ah semata mata menghadap laman laman sosial,aku pun ada kerja. Kerja apa? Kerja pergi melawat dari satu ke satu website. Google sana,Google sini. Taaadaaa! Ni ah yang aku jumpa. Pasal apa? K,aku cerita.


Belum reda nama #datenevans,naik pula nama #sittalwuzara. Siapa dia? Heh,tanya aku. Aku mana ah kenal. Aku jumpa #sitialwuzara ni pun masa aku tengah bersiar siar dekat Twitter. Aku ingatkan dia Indonesian,rupanya Malaysian juga. Dah ah Malaysian,lepas tu agama Islam pula. Nahh,tak sedar diri betul. Aku tak tahu apa motif dia tweet segala haram jadah ni,nak jadi fofular macam #datinevans? Err,berkemungkinan juga. Berdasarkan semua tweet dia,aku rasa dia memang betul betul benci dengan Islam. Semua dikutuk,tak terkecuali Allah dan Nabi Muhamad SAW.


Alahai,makcik oh makcik! Banyak benda lain dia boleh buat tapi menghina agama sendiri juga yang dipilh. Heh,bala bala. Orang bukan Islam pun sibuk nak hormat agama kita,kenapa dia sibuk nak menjatuhkan agama sendiri? Dah bosan jadi orang Islam? Agama Islam tak bebas? Ceritanya macam dia baru hidup semalam padahal dah 20-30 tahun bernafas atas Bumi ciptaan Allah. Ni ah manusia,dah dicipta tak pandai pula nak menghargai. Sibuk nak menjatuhkan agama sendiri,dia tak malu ke? Aku yang sedih,geram,bengang dengan tindakan yang dia dah ambil ni. Dia nak ikut jejak langkah Namawee ke? Aku nak hmm lagi. Suka hati dia ah,aku ni tak mampu nak menasihatkan orang lain sebab aku bukannya terlalu sempurna.


Geeeeeeeez,ni aku tak nak komenggg apa apa sebab aku tak nak blog aku ada berbaur politik. Heh kantoi dengan ahli ahli politik ni,mahu tak disumbatnya aku dalam penjara. K,bab ni aku tutup mulut. Apa yang korang baca,habis sini je k? 


To all Muslim,please unite and respect our own religion.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.