Sunday, 29 May 2011

NEVER SAY GOODBYE TO MANCHESTER UNITED




Aku rasa masing masing yang rapat dengan aku mesti dah tahu bahawa aku ni memang peminat Manchester United sampai mati,jangan tanya kenapa sebab aku tak sempat nak sediakan jawapan untuk soalan soalan korang. Paaaaaaaaaling penting,Manchester United ada kelebihan tersendiri dan dorang antara salah satu kelab terboik tahu terboik? Heh,terbaik ah. Setiap match Manchester United aku mesti tengok,siap pakai jersi. Semangat tak? Wajib ah. 




Semalam memang match paling mencabar untuk Manchester United. Final pula tu,vs dengan Barcelona pula. Memang Manchester United kalah tapi tapi tapi paling kurang Manchester United ada juga jaringkan gol walaupun satu. Bola tu bulat,adat ah pertandingan ada menang ada kalah. Kalau semua pertandingan takda yang kalah,tu tak boleh dipanggil pertandingan k? Walaupun Manchester United tewas kepada Barcelona 3-1 tapi hati aku tetap dekat Manchester United.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.