Wednesday, 12 October 2011

COME BACK,PLEASE?



Untuk KA,

Walau dekat mana pun kau sekarang ni,tolong balik dengan segera. Aku tak faham kenapa kau tinggalkan hidup kau dekat sini macam tu je,aku tak tahulah kau dekat mana sekarang ni. Ada yang kata kau dekat luar negara,ada yang kata dekat Singapura. Kau dekat mana sekarang ni? Baliklah. Kau tak sayang DJ ke? Hm. Aku rasa DJ dah sayang kau sangat sangat tu. 

Aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab aku tolong tengok tengokkan DJ masa kau takda,aku takda niat lain cuma aku tak nak DJ jadi macam dulu lagi. Alhamdullilah sekarang ni aku dah nampak perubahan yang positif dekat DJ,mungkin disebabkan kau jugak. Aku janji,takda rasa antara aku dengan DJ lagi lepas ni. Aku cuma ada untuk dia kongsi apa yang dia nak cerita. Fahamkan?

Tolong balik KA.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.