Tuesday, 2 August 2011

MISSING IN ACTION






'Oh boy,you've left me speechless so speechless' - Speechless by Lady Gaga


Cer cuba kau duduk dekat tempat aku sekarang ni,aku nak tengok juga air mata apa yang keluar dari mata kau. Argh,stress tahu stress? Kalau ya pun nak blah,janganlah tiba tiba je nak blah. Bagi aku alasan yang kukuh baru boleh kau blah,faham? Kau punya manis,perghhh kalah krim karamel. Manis tu seminggu je,lepas seminggu terus hilang. Bak kata omputih,Missing In Action (MIA). Kau ingat ni cerita James Bond ke? Aku tahu kau pandai berlakon tapi jangan jadikan aku bahan lakonan kau sebab aku ada perasaan. Faham tak?             


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.