Friday, 5 August 2011

HIDDEN HATERS









'Fuck you. Fuck you very very much. 'Cause we hate what you do and we hate you whole crew so please don't stay in touch' - Fuck You by Lily Allen




Nak kata lawa,tak pun. Nak kata tak lawa,tak juga. Apa masalah kau sebenarnya ni? Kalau kau tak puas nak sekolah,kau bagitahu aku. Aku sanggup daftarkan kau masuk sekolah balik. Kau faham tak maksud geli? Aku geli tengok kau ringkaskan 2 post blog aku lepas tu kau jadikan ayat untuk post blog kau. Geli tahu geli? Perangai kau macam budak umur 8 tahun,budak budak thhhhhhhhhhhhheruk punyew! Lagi satu,kau tak payah cakap dekat orang lain yang kau tak suka aku. Kau tak suka aku,tolong cakap depan depan. Fahamkan? Dengan kau aku kena cakap terang terang sebab kalau aku cakap berkias kias,kau bukannya faham. Yela,perangai budak umur 8 tahunkan? Biasa lettew.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.