videokeman mp3

Wednesday 31 August 2011

EID MUBARAK 2011




'Berlalulah sudah Ramadhan,sebulan berpuasa. Tiba Syawal kita rayakan,dengan rasa gembira' - Suasana Hari Raya by Ellina and Anuar Zain


Sekejap je dah Raya en en en? Sumpah aku tak rasa puasa tahun ni walaupun aku cuti 7 hari sahaja. Coolkan? Yeah,I know I know. Ganti puasa memang cerita tahun depanlah nok,mak malas nak fiki fikir. Seperti yang korang nampaklah,tahun ni keluarga aku pilih warna pink yang aku rasa comel dan agak jambu jambu sikit. Aku pun tak tahu dari mana dapat idea satu keluarga nak warna pink,hehh aku pilih merah tapi sia sia je kena tolak warna pilihan aku. Terima kasih!


Tahun ni Angah dan keluarga dari Sarawak tak dapat balik atas urusan urusan yang tak dapat dielakkan,dalam gambar tu jela yang adooo. Daripada takda en en en? Lagipun Raya tahun ni tak semeriah Raya yang sebelum sebelum ni,jangan tanya kenapa sebab kebanyakkan semua cakap macam tu. Pagi Raya je aku pergi rumah nenek sebelah mama lepas tu pergi rumah adik mama,balik rumah terus tidur sampai Maghrib. Aku tahu bukan aku sorang yang macam ni en en en?


Rumah aku tahun ni jugaklah jadi baik gila gila sampaikan mercun pop pop pun takda,mercun bola memang jauhlah lagi nak ada. Tak payah cari mercunlah,bunga api pun ada sekotak je. Tu pun stok Adam nak main je tapi tak main pun sebab takut. Geez,bunga api pun takut ke? Selalunya,malam Raya rumah aku yang paling meriah. Mercun tu lain,mercun ni lain. Sekali tahun ni,haaa ambik kau. Diam terus,isk tsk tsk tsk! Jeles tengok orang lain main mercun tapi aku duduk terperap dalam bilik dengar bunyi mercun je. Sadis tak?


Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh tak kisahlah apa apa pun,janji hidup aku tetap macam biasa. Hampir nak berubah tapi belum bersedia nak cerita. Tunggu jela tau tau tau? Seperais! Ni ada sikit gambar gambar nak share,disebabkan tahun ni Raya tak meriah jadi gambar pun tak banyak. Di kesempatan ni,aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Halalkan makan minum aku dan aku nak mintak maaf kalau aku ada ter ter tu,biasalah aku ni manusia biasa. Yer dak? Kira 0-0 jelal,lebchuols! 



Cousy! Mousy! Dousy!


Michuchomuch Angah,Abang Azme,Arif
Leave Sarawak and come back to Johor!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.