Saturday, 2 July 2011

BAD-ASS ORIENTATION SESSION






Huaaargh,what had happened to me? Kenapa tiba tiba malas nak menaip ni? Bangun #NyonyaEll bangun!


K,dah rasa rajin sikit. Aku malas bukan sebab aku ada sifat M,err memang ada sifat M cuma dah lama rasanya tak diaktifkan. Coolkan? Aku malas sebab aku penat. Aku penat sebab orientasi @#$%&* dekat KPTM Kuala Lumpur,bakal kolej kesayangan aku. Nahhh,tipu je. Sebenarnya kolej tu best cuma orientasi tu macam @#$%^&* sikit,bukan sikit tapi banyak. Daripada aku zaman pakai kain biru,baju kurung putih dengan tudung putih labuh sikit lagi aku memang tak berkenan dengan orientasi bagai bagai ni. Kalau takda orientasi pun perginya sama juga,percaya ah cakap aku ada ke takda ke orientasi ni masalah disiplin budak budak tetap ada. Err,apa kena mengena? K,abaikan.


Masa orientasi ni juga aku nampak macam macam ragam manusia. Paling boleh ah kalau budak budak perempuan batch aku tahun ni macam bataks lelaki,sampaikan bergaduh nak duduk belakang budak lelaki. Wehhh,aku yang malu. Fasi lagi ah,sakit hati pula aku nak taip dalam ni. Perangai pun sikit lebih kurang macam situasi orientasi ni,semuanya macam @#$%^&*. Nak dimaki karang kata aku kurang ajar padahal diri sendiri masing masing tak betul mana pun. Aku pakai baju pelik sikit dah dijaja sana sini,tak kewwwl. Kalau aku pakai bikini,entah apa agaknya korang nak buat. Please mind your own business doh,hisy hisy hisy.


Serius,memang aku tak campur budak lain dekat kolej tu kecuali housemates aku. Housemates aku semua kewwwl,tak macam budak budak perempuan yang lain yang sibuk mengejar kegedikkan masing masing ketahap maksimum. Euuuw,geli tahu geli? Memang tujuan aku masuk KPTM Kuala Lumpur tu nak cari bfkan? Memang tak ah,daripada cari bf baik aku cari duit. Money is everything beroo,bf boleh bagi apa? Bagi taik suruh korang makan,kbye.


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.