videokeman mp3

Thursday 2 June 2011

15 MINUTES CHEAP ATTENTION FROM 14 YEARS OLD CHICK


K,budak 14 tahun yang bakal menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah pada tahun hadapan tapi err dia ada ke ciri ciri seorang pelajar sekolah? Baru 14 tahun tapi pemikiran lebih ekstrem daripada orang dewasa yang berumur 23 tahun ataupun 25 tahun,mungkin. Aku kenal budak ni sebab aku selalu juga terserempakd dengan dia dekat BB Plaza tak pun Kitaro. Nahh,dia duduk Puchong dan aku ramai kawan dekat Puchong. Aku tahu takda kena mengena tapi akiu saja taip,bolehkan? K,sambung balik.


Siapa Daniel Erish? K,Daniel Erish ni kira macam lelaki idaman dia yang belum jadi milik dia pun. Konon macam berangan je ah dapat Daniel Erish ni tapi tak dapat pun. Alaa,lebih kurang memendam rasa cinta ataupun 'Kekasih Gelapku' bak kata Ungu. Alahai,budak 14 tahun dah berangan macam ni. Kalau umur dah 18 tahun aku rasa mesti dia berangan pasal malam pertama. Err,berkemungkinan besar.


Aku rasa dia cukup merendah diri,yela kau tengok apa yang aku dia dah taip dan aku dah highlight. Nampakkan dia merendah diri? Awh,aku suka part ni.


Nahh,ni aku kurang faham. Aku rasa Ayie ni ex-boyfriend dia tapi still menaruh harapan walaupun dia dah ada Daniel Erish yang masih belum menjadi milik dia sepenuhnya tu. Dia ni betul betul Amarika,tengok dia ada taip pasal first kiss. Awh,untunglerr dapat first kiss lepas tu boleh taip dekat blog dan bagi tontonan umum baca. Memang mencari fofulariti di sebalik nahas.


18 May 2011 dia taip yang nama dia dah bersih dan dia dah dapat hidup baru. Heh,kejap je pun nama dia bersih. Sekarang ni nama dia makin bersih ke? Aku rasa tak. Sampai ke Muar,Johor aku bau busuk nama dia ni. Dia baru 14 tahun dah fikir pasal cinta sejati pelancau,dia buat lawak ke? Aku masa umur 15 tahun baru sibuk nak bercouple couple ni tapi takda sampai nak cari cinta sejati. Jauh lagi perjalanan dia ni,durr.


Tengok ni! Tengok ni! Ni best dan buat aku menggigil lutut baca apa yang dia taip. K,serius dia gangster. Tengok ah ayat dia,lu wa lu wa derr je dia guna. Aku tak tahu ah dia /// kawasan mana,nahh aku takut gila. Serius! Baca betul betul,dia ada kabel. Aku ada apa? Kabel telefon je,hmm sedihkannyew.


Aku kesian tengok gf lelaki yang nak gaduh dengan dia ni. Nampak macam dayus sangat sangat,alahai dia baru 14 tahun lerr yang kau siap nak bersopan santun tu kenapa? Adoih! Kalau aku jadi gf budak lelaki ni,memang aku cari dia ni. Aku jentik jentik biji dia,haaaa baru dia tahu macam mana rasa dunia 14 tahun dia yang tak seberapa ni.


Aku baru nak ambil Diploma TESL,kalau aku dah grad serius ah aku nak ajar dia ni speaking. Tengok ayat dia,durr agak kesialan ah. Pandai kata orang rempit,habis dia tak rempit ah? Oh lupa,dia ni hotstuff.


Untunglerr mak bf dia ada hotel,heh bagi aku apa nama hotel mak bf dia ni? Aku nak tahu ah.


Nahh,main ugut ugut pasal tulang belakang pula. Takkan baru 14 tahun dah ada sakit osteoporosis,durr. Beringat sikit,dia ni pun baru 14 tahun. Tipu ah kalau dia nak lepak Pavillion tak minta mak bapak duit. Yer dak? Lain ah kalau dia dah ada sugar daddy,awh untunglerr.


14 tahun dah ada adik ipar? Awh,shoo-shuweet!


K,aku tahu dia copy paste lirik lagu Sempurna-Andra and The Backbone. Part pasal darah tu aku berdekah habis,heh aku dah 18 tahun ni baru aku tahu yang kalau kita couple dengan sesiapa nanti darah kita bercantum. Masa sekolah aku takda belajar,err ataupun aku tak sempat nak belajar err err mungkin juga dia terlebih belajar. Haaa,aku rasa jawapan yang ketiga paling sheshuwai!


Cerita dia kalah filem Hantu Kak Limah Balik Rumah,durr. Aku rasa kalau aku filemkan cerita dia ni,entah entah kalah filem 2 Alam. Kalau betul ah dia ni accident,nampakkan Allah masih bagi peluang dekat dia. Kalau tak,masa tu juga dia dah tersumbat bawah lori babi. Ey,lori minyak.


Aku rasa macam tengah baca blog orang yang berkahwin,heh orang yang dah kahwin pun takda sampai nak korbankan nyawa untuk si suami ataupun si isteri. Ni betul betul dongeng,ey epik ah. Serius,epik gila babi.


Setakat kenal DJ Blend dengan Tiesto,aku rasa budak tadika pun dah tahu. Fikiran dia ni macam dah up sangat je pasal semua benda dekat dunia ni,nahh lebih kurang macam dah lama hidup je. Hidup pun baru paras paras hidung,jangan ah berlagak sangat.

 
Terjumpa 19 Februari 2011,tu pun dia tengok lelaki ni daripada jauh. Lepas tu ada kawan dia yang kawan dengan lelaki ni,minta Facebook kenal itu ini. Boom-Boom-Pow!


Haaaaa,21 Februari 2011 terus couple. Wuhuuuuuuuuu! 3 hari dah boleh kenal cinta? Hebat!


Ni no commenggg sebab aku rasa peminat dia ni buta,zzz.


Ni paling paling best! K,aku tak tahu apa motif dia post pasal dia dah takda dara ni. Sama ada dia nak orang lain faham yang dia dah takda dara ataupun dia nak tunjuk yang dia ni berani ataupun dia nak fofular dengan cara paling busuk sekali. Tarikh dia post benda ni,5 Disember 2010 tapi baru 2-3 hari ni nama dia naik. Nampak tak permainannya?


Aku suka ayat AA,salut salut salut! Ayat memang manja habis tapi dalam masa yang sama AA tengah perli siap basuh basuh sikit. Awh,sayang AA!


Ni lagi satu drama. Aku paling kesian dekat Zulazman Zafri ah,yela sebab dia nama Zulazman Zafri sekali terkena. Siap post dekat status,heh siap tag nama Zulazman Zafri k? Paling best bila dia kata ex-boyfriend dia tak lama lagi kena hukuman gantung. Huuu,drama drama. Ada pula akta macam tu,nahh Akta Mail lambung aku bagi karang.


Serius dia ni dah hot. Nama dia orang sebut dengan orang taip 24 jam. Bayangkan kalau nama dah masuk Twitter Trending,memang dah kira hot ah kan kan kan? Siap dapat top 5 lagi,awh nombor 2 dalam list. Mana dia? Aku tak tahu. Aku nak cakap lebih pun tak boleh sebab kalau cakap lebih bukannya dia dengar,heh aku bukan kenal dia sangat sangat sangat pun. Aku harap dia dapat pengajaran daripada apa yang dia dah buat,fikir sebelum bertindak k? May Allah bless you,amin.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.